Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen


Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Momenteel accepteren wij iDeal, Bancontact, Creditcard & PayPal. We maken hierbij gebruik van de diensten van Mollie.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wijzigingen doorgeven kan via [email protected]. We zullen je dan zo snel mogelijk laten weten of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen.


Waar blijft de bevestiging van mijn bestelling?

Je hoort altijd een bevestiging per mail te krijgen. Heb je deze mail niet ontvangen en zit deze ook niet in je spam? Neem dan contact op via [email protected].


Bezorging


Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren de tarieven van PostNL, DPD en DHL. Afhankelijk van hoe je het wil laten verzenden (thuis, servicepunt of bij Wolwinkel Elitt) worden de verzendkosten berekend.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor verzendingen naar enkele landen kan je ook de gewenste leverdatum kiezen.  Jouw bestelling wordt binnen 24 uur verzendklaar gemaakt en aangemeld voor verzending.


Bestel je zaterdag of zondag? Dan kan het zijn dat je bestelling pas op dinsdagochtend op de post gedaan wordt. Houd er rekening mee dat de levertijd voor andere landen buiten de Benelux soms langer dan een week kan duren.


Kan ik mijn bestelling ook gratis afhalen?

Dat kan! Je kan tijdens het afrekenen aangeven dat je jouw bestelling wil ophalen bij Wolwinkel Elitt in Amersfoort (Grote Sint Jansstraat 8). Je kan je bestelling direct na betaling tijdens openingstijden afhalen.


Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Neem hierover contact op via [email protected] onderaan de site, dan zoeken wij het voor je uit.


Retourneren


Hoe lang kan ik iets retourneren?

Je kan tot 14 dagen na ontvangst een ongebruikt product in originele verpakking via de post retourneren.


Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Neem hierover contact op via [email protected], wij sturen je dan de info over de verzending en de terugbetaling. Je kan er ook voor kiezen om je bestelling bij Wolwinkel Elitt in Amersfoort (Grote Sint Jansstraat 8) te retourneren. Let er wel op dat je het geld van ons krijgt teruggestort en niet direct in de winkel ontvangt.


Wie betaalt de kosten voor een retourzending?

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Stuur je de gehele bestelling retour? Dan krijg je naast de waarde van je producten ook de oorspronkelijke verzendkosten terug.


Wanneer ontvang ik mijn geld van een retourzending?

Na ontvangst van je retourzending ontvang je zo snel mogelijk een bevestigingsmail. Binnen 14 dagen na de bevestigingsmail storten wij het geld terug.


Garantie


Mijn product is beschadigd. Wat nu?

Vragen over garantie of beschadigde producten moeten persoonlijk opgelost worden. Daarom kan je het beste contact opnemen via het contactformulier onderaan de site. Mogelijk wordt je vraag ook al beantwoord in onze Algemene Voorwaarden.